۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود آموزش عربی Assimil

Assimil یک شرکت فرانسوی در زمینه تولید دوره های آموزش زبان های خارجی می باشد.آموزش زبان به روش Assimil  از طریق گوش دادن به فایل های صوتی و خواندن کتاب همراه می باشد. کتاب های مجموعه ی Assimil به دو زبان انگلیسی و عربی منتشر شده اند. در این شیوه آموزشی جملات به صورت کامل آموزش داده می شود و به آموزش واژه به واژه اکتفا نمی شود.

ادامه مطلب

نرم افزار حفظ لغت لایتنر پاکر (فلش کارت)

پاکر نرم افزار کاربردی , بسیار مفید برای ساخت فلش کارت برای یادگیری لغات و موارد حفظ کردنی است. این نرم افزار که از ابتکارات شخصی به نام لایتنر است از شیوه مهمی که در اصطلاح روانشانسی به آن یادگیری از طریق شرطی سازی می گویند، استفاده می کند. در واقع روش این برنامه این گونه است که هر کلمه ای را که کمتر یادگرفتید بیشتر در معرض یادگیری قرار می دهد تا بیشتر در ذهن تثبیت شود. از ویژگی های مهم این نرم افزار وجود نسخه های جاوا ، اندروید و کامپیوتر و همچنین آسان بودن تهیه فلش کارت انبوه در آن می باشد.پاکر ایکن

ادامه مطلب

نقش سوالات اساسی در یادگیری زبان

یکی از مباحثی که در روان شناسی مطرح است، موضوع شبه نیازهاست. شبه نیازها، همانطور که از اسم آن مشخص است، نیازهای واقعی نیستند بلکه شبیه نیازهای واقعی هست. شبه نیازها در پاسخ به شرایط محیطی و موقعیتی برای انسان ایجاد میشود. یکی از شبه نیازهای مهم یادگیری زبان دوم است که تقریبا در اکثر بزرگسالان احساس میشود.وقتی انسانی نیازی را در خود احساس کرد اولین گام برای محقق شدن برداشته شده است. مراحل بعدی انگیزه شخص برای تامین کردن آن نیاز است. در مورد یادگیری زبان دوم نیز همین گونه است. اگر شخصی احساس کرد که احتیاج دارد به زبان دومی مسلط شود بایدانگیزه کافی برای ایجاد تحرک داشته باشد در غیر این صورت هرگز برای یادگیری اقدام مفیدی نخواهد کرد. اولین گام برای انگیزه سازی پرسیدن سوالات اساسی در مورد یادگیری زبان دوم است.

ادامه مطلب

دانلود مجموعه آموزشی گرامر Oxford Living Grammar

مجموعه Oxford Living Grammar پکیج کامل در زمینه آموزش گرامر زبان انگلیسی در 4 سطح است. هر سطح این آموزش شامل 30 درس می باشد که هر درس در 4 صفحه ارائه شده است. این مجموعه آموزش در تلاش است تا کاربرد گرامر را در شرایط و موقعیت های مختلف آموزش دهد. هر یک از دروس این آموزش داری تمرین می باشد که تمامی آن ها در پایان کتاب توضیح داده شده است. در این پکیج آموزشی علاوه بر کتاب دانش آموز، نرم افزار آموزش گرامر به صورت کاملا اینتراکتیو نیز گنجانده شده است. اگر  قصد شرکت در آزمون های KET و PET را دارید این مجموعه آموزشی به شما توصیه می شود.

ادامه مطلب


آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب