۵ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود مجموعه 1000Basic English Words

مجموعه صوتی 4 سطحی 1000Basic English Words از انتشارات Campass برای آموزش لغات پایه ای انگلیسی میباشد.این مجموعه برای تقویت مهارت لغات و واژگان زبان آموزان سطوح مقدماتی به صورت صوتی و شنیداری مناسب خواهد بود. همراه این مجموعه صوتی  فایل PDF تمرین و پاسخ نیز ارائه شده است.

ادامه مطلب

دانلود کتاب گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

یکی از مهمترین مولفه ها در زمینه یادگیری زبان موضوع گرامر می باشد. در این زمینه کتب و نرم افزارهای آموزشی زیادی ارائه شده است. یکی از کتاب های نوشته شده به زبان فارسی و  مفید در موضوع گرامر کتابِ گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی نوشته سعید عنایت پور، می باشد. ویژگی این نوشته این است که از ابتدایی ترین مسائل گرامر انگلیسی شروع می شود و تا سطح پیشرفته ادامه پیدا می کند. در مسیر آموزش نیز سعی شده از پیچیدگی مطلب کاسته شود.

ادامه مطلب

دانلود آموزش مهارت شنیداری Learning to Listen

مجموعه آموزشی مهارت شنیدن Learning to Listen یک دوره سه سطحی تقویت مهارت شنیداری Listening مناسب بزرگسالان است. این آموزش به زبان آموز کمک میکند تا راحتتر جملات انگلیسی را در موضوعات متنوع گوش و درک کند. هر کتاب این مجموعه شامل 16 درس چهار صفحه ای به همراه فایلهای صوتی مرتبط می باشد. برای مشاهده پاسخ تمرینها می توانید از کتاب معلم (به جز جلد اول) استفاده کنید. در انتهای هر درس، تستهای تمرینی آزمون TOEFL و TOEICE گنجانده شده است که میتواند در زمینه تقویت مهارتهای شنیداری این دو آزمون کمک خوبی باشد.

ادامه مطلب

نقش مشوق ها و پیامدها در یادگیری زبان دوم

در مباحث انگیزش و هیجان، بحث مشوق ها و پیامدها بسیار اهمیت دارد. این بحث بر اساس دیدگاه شرطی سازی کنشگر که توسط آقای اسکینر طراحی شد، استوار است. در شرطی سازی کنشگر گفته می شود انسان ها دنبال یادگیری و انجام کاری هستند که پیامد جالبی در بر داشته باشد. و در مقابل اگر رفتاری نتیجه ناخوشایندی داشته باشد احتمال تکرار آن رفتار در انسان کاهش می یابد. روان شناسان از همین فرمول ساده برای ایجاد رفتار در انسان (و حیوانات) بهره می گیرند. آنها برای ایجاد یک رفتار نتیجه خوشایندی را به عنوان مشوق ارائه می کنند تا انگیزه شخص بیشتر شده و احتمال تکرار رفتار بیشتر شود.

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار FBReader

برخی از متونی که در این سایت قرار گرفته است و یا حتی در بسیاری از سایت های فارسی و خارجی آموزش زبان، با فرمت epub ارائه شده است. برای استفاده از این فایل ها نیاز به نرم افزار مخصوص این فرمت دارید. یکی از ساده ترین و کم حجم ترین برنامه هایی که در این زمینه وجود دارد برنامه FBReader می باشد که در این پست برای زبان آموزان عزیز قرار گرفته است.

ادامه مطلب


آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب