۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

رابطه معنویت و دین با آسیب روانی

Current research also has demonstrated that higher levels of intrinsic and experiential spiritual dimensions, such as forgiveness (McCuUough, Bono, & Root, 2005), positive religious coping (Pargament, 1997), and personal devotion (Kendler, Gardner, & Prescott, 1997; Kendler et al., 2003), are inversely associated with psychopathology.

ادامه مطلب

دانلود رایگان کتاب Toefl Grammar Flash آموزش گرامر برای تافل

کتاب Toefl Grammar Flash شامل نکات گرامری بسیار مفیدی برای یادگیری دستور زبان انگلیسی است. این کتاب برای آزمون تافل مناسب بوده و شامل نمونه آزمون برای تعیین سطح و بالا بردن قدرت درک و اعتماد به نفس است. تست های این کتاب مورد استفاده بسیاری از آزمون های داخل کشور بوده است.

ادامه مطلب

دانلود کتاب Marcel and the Shakespeare Letters – انتشارات پنگوئن

کتاب Marcel and the Shakespeare Letters مناسب سطح ابتدایی و برای شروع تمرین در مهارت خواندن و درک مطلب مفید است. این کتاب علاوه برا متن PDF داری فایل صوتی می باشد که در یادگیری تلفظ درست کلمات نقش مهمی دارد.

ویژگی های این کتاب عبارت است از :سطح بسیار مبتدی، متن کتاب به سه صورت PDF ، ورد، تکست، فایل صوتی کتاب و واژگان مهم.

ادامه مطلب

مجموعه کم حجم شده کتابهای 4000 لغت ضروری انگلیسی

یکی از منابع عالی در زمینه لغت انگلیسی کتابهای 4000 Essential English Words می باشد این مجموعه به طور گسترده در سایت های ایرانی برای دانلود قرار داده شده است. اما از آنجا که اکثر کاربران ایرانی از سرعت بالای اینترنت برخوردار نیستند، فایل های صوتی این مجموعه را تا 4 برابر فشرده کرده ایم و البته بدون کاهش کیفیت.

ادامه مطلب

دانلود آموزش زبان کودکان Alphablocks

سریال آلفا بلاکس توسط کمپانی بلو زو انیمیشن استودیو تولید شده است و به منظور آموزش کودکان در زمینه هجی کردن کلمات ساخته شده است. در طول این مجموعه کودکان الفبای زبان انگلیسی، کلمات و واژه های کاربردی و نام اشیاء، رنگ ها، حیوانات و … را می آموزند. نحوه بیان کلمات و لغت ها به قدری ساده است که در بین کودکان فارسی زبان یادگیری بسیار زیادی داشته است. ترکیب خلاقانه داستان های دنباله دار، با موضوعیت های متنوع، استفاده از رنگ ها و ملودی های زیبای این مجموعه سبب جذابیت بیشتر این مجموعه برای سنین پایینتر می شود و توانایی مواجه با مشکلات، سبب جذب سنین بالاتر می گردد.

ادامه مطلب


آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب